Gangbang Agenda
Gangbang Party's

Gangbang Advertenties

Advertentie Plaatsen

Gangbang Artikelen

Wat is een Gangbang

Spermadouche

Gangbang Links

Gangbang Videos

Gangbang Fotos

CumDrinkingWife

TheaterSluts

Meer Links

Gangbang Forums

GangbangForum.nl

Recensie Dominique

Recensie Dutch Debby

Recensie Katja

Recensie Tanja

Vr - 27 December Presidential Suite Gangbang

27-december-presidential-suite-gangbang

Ik hoor zacht gefluister van de kerstman die me aanspoort me over te geven. Door mijn blinddoek kan ik niets onderscheiden. Ik schat een stuk of vijf. Zes misschien? De kerstman heeft meer hulp pieten dan de Sint!! Ik word hard op mijn kont geslagen. Het gebeurt nog eens en nog eens.... wanneer het stopt adem ik in en ruik de geur van iets bekends. Ik denk: Hoe vaak heeft deze kerstman mij al zo genomen...... Ik zuig aan een pik alsof het het slaan kan stoppen, maar ik wil het niet laten stoppen...... Mijn lichaam welft en buigt door zowel wanhoop als begeerte, terwijl ik de genadeloze slagen op mijn billen probeer te ontwijken en tegelijk mijn heupen naar achteren dwing om het genot van de harde pikken, die me afwisselend nemen, te verwelkomen.

Wil jij deze ervaring met mij en de kerstman delen......... Zoals jullie hebben gezien op het blog (circleogb.blogspot.com) zal vrijdag 27 december (uitzonderlijk op een vrijdag i.p.v. donderdag) de Presidential Suite gangbang in club Divine, Pierrelaan 33 te Brecht

First Ladies
circle.gb@gmail.com

100% Free Cams

Terug naar de Gangbang Agenda

gangbangagenda.com | sitemap